موجة من الإنتقاد ضد سما المصري سببها "صورة" وَهكذا ردت

لم تتوقع الراقصة المصرية سما المصري أنها ستتعرض لموجة من الإنتقادات سببها صورة نشرتها لنفسها عبر صفحتها الخاصة على أحد مواقع التواصل الإجتماعي.


الصورة أحدثت ضجة كبيرة بين رواد مواقع التواصل، إذ تظهر فيها سما المصري بملابس "شبه مكشوفة" وَهو ما لم ينل إعجاب متابعيها.

وَأكدت سما أنها إلتقطت الصورة أثناء خضوعها لجلسة علاج طبيعي، بسبب معاناتها من غضروفها، وَهو ما كشفت عنه منذ أيام قليلة، وَعلقت على الصورة قائلةً: "صورة اليوم من جلسات العلاج الطبيعي، تحسوا إني شبه السحلفة الميتة أعمل إيه غضروفي بيرخم عليا ومضايقني مش عايز يسبني فحالي، إتهدّيت يا عيال، يا خسارتك ياسوسو".

سما بدورها حرصت على الرد على منتقديها، حيث نشرت صورة أخرى لها من نفس المكان، وَعلقت بالقول: "لعاشر مرة اللي يدخل هنا يدخل بادبه...انت مالك مبينه باطي ولا مبينه شعري، ماتخليك في نفسك انت وهو، يعني عينك مالطشتش في حاجه ف الصوره الا باطي ياافالح انت وهو؟؟ ناقص كمان تعملوا هاش تاج تسموه باط سما المصري ولا سما المصري ونضافه باطها، اختشوا بأه، يعني داخلين عندي ومتوقعين تشوفوا ايه ابو اسماعيل عند الانتاج الاعلامي بيبني حمامات؟ ريح نفسك يافالح منك له يلي عاملي تقي اوي وواعظ وماتدخلش هنا من اساسه وكفايه باه نفاق ورياء واظهروا علي حقيقتكوا، انا كدا واضحه قدام الكل وماعنديش حاجه اداريها ولا اخاف منها ومش هكون غير كدا واللي مش عاجبه في موسم فيضان النيل روح اشرب لحد ماتبقلل يااخويا منك له، خلص الكلام".