بسمة وهبة تدعم زوجة حسن شاكوش: "أنا مش خرابة بيوت"

نفت الإعلامية بسمة وهبة عن نفسها تهمة التسبب في الأزمة المندلعة حالياً بين مطرب المهرجانات حسن شاكوش وزوجته ريم طارق، بعد ظهورهما المثير للجدل في برنامجها الشهير "العرافة" والذي شهد الكشف عن أسرار خاصة جدا تسيء للطرفين، ودعمت بسمة زوجة شاكوش مؤكدة أنها تحدثت بوضوح عن زيجتها الأولى وليس صحيحا أن شاكوش لم يكن يعرف أنها مطلقة.


أضافت بسمة خلال لقائها بـ et بالعربي وقالت: "في كلام بيدين ريم وأنا هبرأها منه، بيتقال إنها كذبت في إنها كانت متزوجة قبل حسن، لأ ريم مكذبتش، وهي قاعدة معايا في برنامج العرافة، لما هاجمتها وقولتلها إنتي ليه سجدتي شكر لله في الفرح وده كده شو، قالتلي لأ مش شو أنا كنت سعيدة.

وتابعت بسمة وهبة قائلة: "وقالت لي أنا حسيت إن ربنا رزقني بحاجة بيعوضني بيها عن تجربة سابقة عانيت فيها، فطبيعي إن التجربة اللي هي تقصدها دي كانت تجربة زواج".

ودافعت بسمة عن نفسها قائلة: "الناس قالت إن حلقة شاكوش وريم طارق فيها خراب بيوت، وأنا فعلا قولت لهم في الحلقة اللي بيقولوا شيخ العرافين ده خراب بيوت، وفي حاجات كمان اتشالت في المونتاج واتخانقت مع شيخ العرافين وقلت له أنت كده بتخرب البيوت والناس بتهاجمني أنا".

وتحدثت عن حسن شاكوش قائلة: "حسن شاكوش لافف وداير.. وكان عارف بزواج ريم طارق من قبل ما يتجوزها وفي كواليس كتير حصلت في برنامج شيخ العرافين وقت عرضه في رمضان اتمسحت في المونتاج عشان خراب البيوت".

وأضافت قائلة: "يا حسن مش ممكن واحدة تضحك عليك وتقولك إنها آنسة وأنت متعرفش إنها كانت متجوزة.. وأنت قولت إنها جارتك وعزلت يعني عارف حكايتها كلها وكمان قالت قدامك فى الحلقة إنها عـانت من تجربة سابقة".